2013. június 23., vasárnap

MARKS&SPENCER asszimmetrikus kockás szoknya 40. - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Megvételre kínálok egy különlegesen szép fazonú MARKS & SPENCER márkájú szoknyát.
Kifogástalan állapotban kínálom eladásra, nagyon keveset hordtam: már nagy nekem.
Beleírt méret UK12-es, de lemértem.
57% gyapjút tartalmaz!
Félcsípőre engedve is hordható.
Különleges féloldalas megoldással.
Nagyon szép, különleges fazon, én imádtam!
A közeli képeken jól látszik a mintázata és színe.
Igazán nőies viselet!
És most beszéljenek helyettem a képek!
FIXÁR ESETÉN ÁLLOM AZ AJÁNLOTT POSTÁT!!!
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2013-07-01 16:58
. MARKS&SPENCER asszimmetrikus kockás szoknya 40. - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése